Întrebări frecvente

Privind efectuarea Comenzilor

  • 1. Cum comand un produs?

Paşii necesari pentru a efectua o comandă online le puteţi găsi aici: Cum cumpăr.

  • 2. Ce informaţii despre mine sunt păstrate atunci când vizitez site-ul?

Nu avem nevoie de nici o informaţie pentru ca un potenţial cumpărător să aibă acces la site-ul nostru, cu excepţia cazurilor în care se specifică acest lucru. Este posibil să solicităm anumite informaţii pentru a vă oferi un serviciu. Informaţiile solicitate pot fi: numele, firma, adresa, e-mailul, nr de telefon.

  • 3. Cum pot vedea toate produsele dintr-o anumită categorie?

Pentru a vizualiza toate produsele dintr-o anumită categorie este necesar să pui cursorul pe „Toate produsele” şi să selectezi categoria dorită.

  • 4. Cum pot vedea dacă un produs este în stoc?

Disponibilitatea stocurilor este afişată sub descrierea produsului dorit.

  • 5. Cât timp este rezervat produsul adăugat în coşul de cumpărături?

Adăugarea unui Produs în coşul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea Comenzii, implicit nici rezervarea automată a Produsului.

  • 6. Preţurile conţin TVA?

Preţurile sunt avisate cu TVA.

  • 7. Sunt persoană juridică. Pot cumpăra?

PRACTiC onorează şi comenzile pentru persoanele juridice, cu condiţia introducerii datelor care vi se vor solicita în cadrul procesului de comandă, pentru a primi factura.

  • 8. Doresc să obţin informaţii suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?

În acest caz, vă rugăm să ne contactaţi folosind datele de contact indicate pe site-ul nostru.

Privind Returul şi Anularea comenzii

  • 1. Cum pot anula un produs din comandă?

Pentru a anula o comandă este necesar să intri în „Coş de cumpărături” să găseşti şi să apeşi pe butonul X din dreptul produsului.

  • 2. Produsul pe care l-am comandat are defecte şi nu sunt mulţumit, cum pot să-l returnez?

Pentru a returna produsul este nevoie să urmăreşti paşii şi condiţiile de retur descrise în secţiunea „Returnare produs”. Menţionăm că, pentru produsele returnate trebuie să suporţi costurile de transport ale returului. Dacă ai întrebări suplimentare, contactează-ne prin e-mail la sunt@practic.md sau la numărul de telefon 022 944 966.

  • 3. Cum se restituie suma achitată pentru o comandă care a fost returnată?

Caz în care ai achitat produsul prin intermediul curierului, suma va fi restituită sub formă de numerar. În cazul în care ai achitat cu cardul bancar, suma va fi restituită prin virament bancar.

  • 4. În cât timp primesc banii înapoi pentru produsele returnate?

Banii se vor restitui în decurs de 7 zile, în condiţiile în care produsele au ajuns la noi în interval de 14 zile calendaristice.

Privind efectuarea Plăţii

  • 1. Ce costuri include suma finală de plată?
  • - Preţul produselor comandate;
  • - Taxa de livrare prin curier (caz în care ai selectat livrarea prin curier);
  • a. 45 lei pentru livrarea în raza municipiului Chişinău
  • b. 80 lei pentru livrarea pe teritoriul Republicii Moldova
  • - Preţul serviciilor adiţionale (în cazul în care ai ales serviciile de montaj pentru rafturile universale metalice Moduline sau rafturi pentru acasă Dolle)

  • 2. Care sunt modalităţile de plată acceptate?
  • Modalităţile de plată acceptate:
  • a. Numerar/Ramburs
  • b. Plata prin transfer bancar
  • c. Plata cu cardul

  • 3. Pot să achit cu cardul la livrare?

Nu, nu este posibilă plata cu cardul la livrare. Aceasta se face doar în numerar.

Privind Livrarea

  • 1. În cât timp primesc produsele comandate?

Livrarea se efectuează prin intermediul serviciilor de curierat în decurs de 3 zile, în raza municipiului Chişinău şi în decurs de 5 zile pe întreg teritoriu Republicii Moldova, din momentul confirmării comenzii.

  • 2. Este posibilă livrarea într-o anumită zi?

Livrarea într-o anumită zi este posibilă, mai mult decât atât poţi să menţionezi aceste detalii în câmpul „Scrie un comentariu” înainte să trimiţi comanda sau să modifici aceste informaţii în momentul în care eşti contactat de curier.

  • 3. Pot comanda online şi apoi să preiau produsul din magazin?

Da, după ce ai trimis comanda, produsul tău este automat rezervat şi poţi să preiai comanda oricând doreşti.

  • 4. Cum procedez dacă adresa specificată în comandă s-a schimbat între timp?

În cazul în care doriţi să modificaţi adresa specificată în comandă, vă rugăm să ne contactaţi. (Măsură necesară pentru anunţarea curierului din timp.)